Zehnder Wentylacja komfortowa - Cennik generalny 2023

52 Akcesoria zamawiane oddzielnie = dodatkowa opłata logistyczna Warunki gwarancji na wyroby marki ZEHNDER dystrybuowane przez firmę Zehnder Polska Sp. z o.o. § 1 CZAS OBOWIĄZYWANIA GWARANCJI, PRODUKTY OBJĘTE GWARANCJĄ 1. Zehnder Polska Sp. z o. o., z siedzibą przy ul. Irysowej 1, 55-040 Bielany Wrocławskie, Polska, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajo- wego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000128986, NIP: 113-23-76-369, kapitał zakładowy: 4 000 000 PLN, w całości opłacony, a zwana w dalszej części Gwarantem, z zastrzeżeniem § 2 ust. 1 udziela następujących okre- sów gwarancji na n/w Produkty, znajdujące się w obrocie handlowym oraz zamontowane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej tj.: - 60 miesięcy na szczelność i powłokę grzejników stalowych, kanało- we, konwektorowe oraz stalowe promienniki sufitowe, - 60 miesięcy na zestawy montażowe do grzejników oraz promien- ników, - 60 miesięcy na komponenty systemu dystrybucji powietrza (tzw. rurki), - 24 miesiące na grzałki elektryczne, sterowniki oraz inne komponen- ty elektryczne, będące również elementem składowym grzejników stalowych, kanałowych i konwektorowych; - 24 miesiące na wentylatory do grzejników kanałowych oraz kon- wektorowych, - 24 miesiące na elementy termostatyki i zawory, - 24 miesiące na uchwyty, wieszaki i inne akcesoria grzejnikowe, - 24 miesiące na komponenty systemu Zehnder Nest, - 24 miesiące na systemy filtracji przemysłowej Zehnder Clean Air Solutions, - 24 miesiące na wentylatory łazienkowe oraz jednostki wywiewne, - 24 miesiące na elektryczne komponenty wentylacji komfortowej, - okres gwarancji na jednostki wentylacyjne wynosi 24 miesiące od daty pierwszego uruchomienia, lecz nie więcej niż 30 miesięcy od daty produkcji przez Producenta 2. Partnerem Handlowym w rozumieniu niniejszych Warunków gwa- rancji jest podmiot, z którym Gwarant posiada zawartą umowę handlową dotyczącą sprzedaży Produktów lub podmiot, który dokonuje zakupu Produktu w zakresie prowadzonej przez niego działalności zawodowej lub gospodarczej. W celu usunięcia wszelkich wątpliwości Partner Han- dlowy nie jest konsumentem w rozumieniu kodeksu cywilnego. 3. Partnerem Serwisowym w rozumieniu niniejszych Warunków gwa- rancji jest podmiot, z którym Gwarant posiada zawartą umowę serwiso- wą dotyczącą Produktów. Wykaz Partnerów Serwisowych jest dostępny na stronie internetowej Gwaranta: www.zehnder.pl 4. Z zastrzeżeniem okresu gwarancji dla jednostek wentylacyjnych, o których mowa w ust. 1 in fine, bieg gwarancji liczony jest od momentu sprzedania przez Partnera Handlowego Produktu Klientowi ostateczne- mu, chyba że czas magazynowania u Partnera Handlowego przekracza 6 miesięcy. W takim przypadku okres gwarancji liczony jest od daty do- starczenia Produktu do magazynu Partnera Handlowego a Partner Han- dlowy ma obowiązek poinformować Klienta Ostatecznego o pozostałym okresie obowiązywania gwarancji. 5. Niniejsza gwarancja udzielana jest z zastrzeżeniem łącznego speł- nienia następujących warunków: a) dokonania montażu lub instalacji Produktów objętych gwarancją przez podmiot zawodowo, tj. w zakresie prowadzonej przez siebie dzia- łalności zajmujący się montażem Produktów tego rodzaju, w sposób pro- fesjonalny, lub przez Partnera Serwisowego i b) zachowania przy montażu lub instalacji wszelkich polskich norm budownictwa i właściwości Produktu opisanych w specyfikacji technicz- nej lub instrukcji obsługi Producenta. 6. Niniejsze Warunki Gwarancji obowiązują od dnia 01.04.2022 r. Do zamówień złożonych przed dniem 01.04.2022 r. będą miały zastosowanie dotychczasowe Warunki Gwarancji. § 2 NAPRAWA LUB WYMIANA PRODUKTU; ZWROT ŚRODKÓW 1. W przypadku ujawnienia w okresie gwarancji wady osoba korzy- stająca z uprawnień wynikających z niniejszej gwarancji jest zobowiązana niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 7 dni od dnia wykrycia wady, zgłosić ten fakt w miejscu zakupu (lub u Partnera Handlowego), a jeśli to niemożliwe ze względu na brak miejsca zakupu (lub Partnera Handlowe- go) bezpośrednio w firmie Zehnder Polska Sp. z o.o. przy ul. Irysowej 1, Bielany Wrocławskie poprzez dostarczenie: a) Produktu, za uprzednim ustaleniem daty, sposobu i adresu do- starczenia Produktu lub dokumentacji zdjęciowej (jeśli demontaż jest niemożliwy); b) prawidłowo wypełnionego formularza reklamacyjnego (do pobra- nia ze strony Gwaranta pod adresem: www.zehnder.pl c) dowodu zakupu pozwalającym na jednoznaczną identyfikację Pro- duktu. Komplet dokumentów należy przesłać na adres email: reklamacje@zehnder.pl. Brak dostarczenia któregokolwiek z ww. doku- mentów upoważnia Gwaranta do odmowy przyjęcia zgłaszanej reklama- cji. W takim przypadku Gwarant w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia informuje o tym fakcie osobę korzystającą z uprawnień wyni- kających z gwarancji. 4. Gwarant zobowiązany jest w ciągu 30 dni od kompletnego zgło- szenia reklamacyjnego dokonać czynności niezbędnych celem weryfika- cji okoliczności reklamacyjnych. 5. W razie potwierdzenia okoliczności reklamacyjnych Gwarant zo- bowiązuje się do niezwłocznego, nie później jednak niż w terminie trzech miesięcy do usunięcia wad ujawnionych w okresie gwarancji. Termin ten może ulec wydłużeniu, po uprzednim poinformowaniu przez Gwaranta o okolicznościach wpływających na takie wydłużenie terminu, w tym w szczególności braki w dostępie do materiałów, czas produkcji Produk- tu, ograniczona dostępność Partnerów Serwisowych i wskazaniu przewi- dywanego terminu usunięcia wad, przy czym tak wskazany termin może ulec kolejnemu wydłużeniu. 6. W przypadku uznania reklamacji decyzję o sposobie załatwienia re- klamacji podejmuje Gwarant. Reklamacja może zostać załatwiona poprzez: a) wykonania naprawy Produktu lub b) wymiany Produktu na nowy lub c) zwrot zapłaconej ceny za Produkt lub d) zapewnienia innych, adekwatnych dla zgłoszenia reklamacyjnego usług. 7. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powsta- łe z przyczyn tkwiących w sprzedanym Produkcie. 8. Gwarancja obejmuje wady Produktu, które ujawnione zostaną w trakcie trwania okresu gwarancyjnego. § 3 WYŁĄCZENIA GWARANCJI 1. Utrata uprawnień z tytułu gwarancji na Produkty wskazane w §1 ust. 1 powyżej następuje w przypadku: a) niedokonania montażu lub instalacji Produktów objętych gwa- rancją, a także niedokonania ich napraw przez podmiot zawodowo, tj. w zakresie prowadzonej przez siebie działalności zajmujący się monta- żem Produktów tego rodzaju, w sposób profesjonalny, lub przez Partnera Serwisowego lub b) dokonania modernizacji lub/i przeróbek Produktu, lub c) zastosowania Produktu niezgodnie ze wskazaniami Producenta lub z przeznaczeniem Produktu. 2. Gwarancja obejmuje wszelkie wady wyrobu tkwiące w Produk- cie wykazane po jego dostarczeniu do Partnera Handlowego lub Klienta ostatecznego oraz zaistniałe w czasie jego użytkowania, za wyjątkiem (gwarancja nie obejmuje): - uszkodzeń powstałych w czasie transportu lub zaistniałych w czasie wyładunku Produktów, za wyjątkiem uszkodzeń ukrytych, stwier- dzonych po rozpieczętowaniu nieuszkodzonego opakowania, - uszkodzeń magazynowych (np. grzejnik przyjęty do składowania uważa się za zatwierdzony jako wolny od wad, za wyjątkiem wad ukrytych, stwierdzonych po rozpieczętowaniu nieuszkodzonego opakowania), - zasilania grzejników medium grzewczym odbiegającym od stan- dardowo przyjętego dla danego typu Produktu (np. parą wodną etc.), stosowaniu jako czynnika grzewczego medium zawierające- go związki agresywne dla stali, lub inne zanieczyszczenia, mające wpływ na Produkty; - zasilania grzejników medium grzewczym o ciśnieniu roboczym przekraczającym normatywne wartości, określone w instrukcji użyt- kowania lub dokumentacji technicznej Produktu, - stosowania wyrobów w pomieszczeniach z obecnością środków agresywnych, jak np. związki siarki i chloru itp. o stężeniach prze- kraczających warunki normalne (właściwości powłok specjalnych należy uzgodnić dla danych warunków pracy),

RkJQdWJsaXNoZXIy NjEwODg=