Zehnder Wentylacja komfortowa - Cennik generalny 2023

53 Akcesoria zamawiane oddzielnie = dodatkowa opłata logistyczna - instalowania grzejników stalowych w instalacjach grzewczych otwartych, ze stałym podłączeniem do wody wodociągowej i insta- lacjach opróżnianych z czynnika grzewczego częściej niż wynika to z niezbędnych wymogów eksploatacyjnych, - instalowania grzejników bez uzgodnienia z Producentem parame- trów pracy i mediów zasilających w obiektach przemysłowych, - składowania grzejników na wolnym powietrzu z narażeniem na działanie czynników atmosferycznych (w szczególności wiatr, słoń- ce, mróz, opady atmosferyczne) lub w pomieszczeniu o podwyż- szonej wilgotności powietrza, - składowania elementów systemu dystrybucji powietrza z naraże- niem na działanie czynników atmosferycznych, - stosowania grzejników elektrycznych z narażeniem elementu grzewczego na strumienie wody (bez uwzględnienia stopnia zabez- pieczenia wyrobu), - wystawienie grzejników na działanie temperatur powodujących za- marznięcie medium grzewczego w grzejniku, - montaż urządzeń w sposób odbiegający od wytycznych Produ- centa dostarczonych wraz z Produktem (lub dostępnych na stronie internetowej www.zehnder.pl - uszkodzeń powstałych wskutek napraw lub ingerencji w konstruk- cję grzejnika wykraczających poza normalne czynności monta- żowe, dokonane bez zgody Producenta, nawet w przypadku ich wykonania przez podmiot zawodowo, tj. w zakresie prowadzonej przez siebie działalności zajmujący się montażem Produktów tego rodzaju, - działania czynników atmosferycznych lub zdarzeń losowych, lub uszkodzeń powstałych w wyniku lub na tle działania zwierząt lub roślin lub grzybów, etc., 3. Gwarancja obejmuje grzejniki, promienniki, urządzenia wentylacyj- ne, wentylatory do grzejników konwektorowych, wentylatory łazienkowe, jednostki wywiewne, elementy systemu Nest i Clean Air Solutions oraz elektryczne komponenty systemu wentylacji, o których mowa w §1 ni- niejszej Gwarancji, użytkowane w miejscu, gdzie dokonano jego montażu i uruchomienia, z zastrzeżeniem zdania następnego. Wyłączenia gwaran- cji wskazane w ust. 1 i ust. 2 powyżej mają również zastosowanie do Pro- duktów opisanych w zdaniu pierwszym powyżej, a ponadto gwarancja w zakresie tych Produktów nie obejmuje również: - montażu urządzeń w sposób odbiegający od wytycznych Produ- centa, zawartych m. in., specyfikacji technicznej i w instrukcji mon- tażu lub obsługi, - montażu przeprowadzonego przez niewykwalifikowaną osobę tj. niezajmującą się montażem Produktów w sposób zawodowy i pro- fesjonalny, w zakresie prowadzonej działalności, - użytkowania urządzenia niezgodnie z jego przeznaczeniem, in- strukcją obsługi oraz wytycznymi Producenta, - niewłaściwego transportu lub przechowywania, - wykonywania napraw przez osoby nieupoważnione, - przeróbek i ingerencji, - stosowania nieoryginalnych części zamiennych, - modyfikowania urządzenia, bez pisemnej zgody Producenta, nawet w przypadku ich wykonania przez podmiot zawodowo, tj. w zakre- sie prowadzonej przez siebie działalności zajmujący się montażem Produktów tego rodzaju, - niewłaściwego zasilania napięciem elektrycznym, - niewłaściwego zabezpieczenia antyprzepięciowego, - działania czynników atmosferycznych lub zdarzeń losowych, lub uszkodzeń powstałych w wyniku działania zwierząt lub roślin lub grzybów, - niewłaściwego zabezpieczenia Produktu podczas prowadzenia prac budowlano-remontowych, - podłączenia Produktu do wadliwie wykonanej instalacji wentylacyj- nej lub instalacji CO/CWU, - zanieczyszczenia Produktu oraz instalacji wentylacyjnej, uszkodzeń powstałych w wyniku pracy z mocno zanieczyszczonymi filtrami lub bez, stosowania nieoryginalnych filtrów. § 4 1. Wszelkie konflikty wynikłe na tle gwarancji powinny być rozstrzy- gane w sposób polubowny, a dopiero po wykorzystaniu tej drogi poprzez właściwy sąd powszechny. 2. Gwarant zastrzega sobie prawo do oględzin Produktu reklamo- wanego i na tej podstawie dokona wyboru sposobu usunięcia usterki lub wady poprzez naprawę, wymianę, lub zwrot zapłaconej ceny, o czym po- informuje osobę korzystającą z uprawnień z tytułu gwarancji. 3. Niezwłoczny czas naprawy lub wymiany definiowany jest po roz- patrzeniu reklamacji z uwzględnieniem procesu technologicznego, jakie- mu należy Produkt poddać oraz czasu dostawy, przy czym nie będzie on krótszy niż do trzech miesięcy i może ulec wydłużeniu stosownie do §2 ust. 5 powyżej.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjEwODg=