Zehnder Wentylacja komfortowa - Cennik generalny 2023

54 Akcesoria zamawiane oddzielnie = dodatkowa opłata logistyczna 1. Produkty z oferty Zehnder Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Irysowej 1 w Bielanach Wrocławskich, zamawiane są za pośrednic- twem zamówienia składanego pocztą elektroniczną lub EDI (Elektronicz- na Wymiana Danych). Każde zamówienie jest rejestrowane w systemie Zehnder Polska Sp. z o.o. i po upływie 24 godzin nie podlega zmianie bez skutku finansowego. Zamówienie powinno w sposób przejrzysty określać nr artykułu, nazwę oraz w przypadku grzejników również typ, rozmiar, sposób podłączenia, kolor i ilość zamówionych sztuk Produk- tu, a także adres dostawy, jeśli jest on inny niż siedziba Zamawiające- go lub Partnera Handlowego Grzejniki w wykonaniu niestandardowym winny być opatrzone rysunkiem, szkicem lub opisem słownym. W razie wątpliwości dział obsługi klienta podejmie kontakt z Zamawiającym lub Partnerem Handlowym w celu uszczegółowienia cech Produktu, dlate- go konieczne jest podanie na zamówieniu czytelnego podpisu i numeru telefonu osoby zamawiającej. 2. Zehnder Polska Sp. z o.o. potwierdzi zamówienie na wskazany adres email w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych od jego otrzymania lub w tym terminie wskaże datę, do której potwierdzenie zamówienia będzie możliwe. Dokument ten określa przewidywany termin realizacji dostawy. Zehnder Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany tego termi- nu z przyczyn niezależnych od Zehnder Polska sp. z o.o., o czym Part- ner Handlowy lub Zamawiający zostanie niezwłocznie poinformowany. Zmiana terminów dostawy przez Zehnder Polska Sp. z o.o. nie będzie uważana za nienależyte wykonanie umowy. Ze względu na złożoność procesu produkcyjnego, informacje ustne na temat czasu realizacji za- mówień udzielane przez pracowników Zehnder Polska sp. z o.o. mogą być traktowane jedynie jako przybliżone i niewiążące. Orientacyjne ter- miny realizacji dostaw poszczególnych typów Produktów określone są w Ramowej Umowie Współpracy Handlowej zawartej między Partne- rem Handlowym a Zehnder Polska Sp. z o.o. 3. Partner Handlowy jest zobowiązany poinformować firmę Zehnder Polska pisemnie, najpóźniej w momencie składania zamówienia, podając jego numer oraz informację o wszelkich warunkach specjalnych tj. o do- stępnych dla Partnera Handlowego rabatach, indywidualnie ustalonych terminach dostaw i ich sposobie, prolongowanych terminach płatności lub nabyciu przez Partnera Handlowego Produktu w celu ekspozycji. 4. Dostarczone Produkty podlegają obowiązkowym oględzinom w dniu dostawy, mającym na celu stwierdzenie ewentualnych uszkodzeń opakowania. Wszelkie uszkodzenia transportowe winny być naniesione w formie opisu w dokumentach logistycznych przewoźnika i potwier- dzone imiennie przez kierowcę. Dla uznania roszczenia konieczne jest sporządzenie protokołu uszkodzeń i przesłanie go do Zehnder Polska sp. z o.o. nie później niż następnego dnia roboczego po dniu dosta- wy. Zgłoszenia reklamacyjne w tym zakresie należy kierować na adres: reklamacje@zehnder.pl . 5. W przypadku uszkodzeń możliwa jest również odmowa przyję- cia przez Partnera Handlowego, Zamawiającego lub wskazanego przez Partnera Handlowego lub Zamawiającego adresata dostawy całości dostarczanych Produktów. W przypadku stwierdzenia różnic ilościo- wych w dostawie (wystąpienia braków lub nadwyżek) osoba przyj- mująca dostawę zobowiązana jest do naniesienia takiej informacji na dokumentach przewozowych. Zgłoszenia reklamacyjne w tym zakresie należy kierować na adres: reklamacje@zehnder.pl . 6. Zehnder Polska Sp. z o.o. po uprzedniej indywidualnej akceptacji przez upoważnionego pracownika dopuszcza możliwość zwrotu przez Partnera Handlowego lub Zamawiającego podstawowych elementów systemu dystrybucji powietrza Comfosystems z zachowaniem poniż- szych warunków: - zwrot towaru musi być każdorazowo uzgodniony i zaakceptowany przez Producenta. Zwrot dotyczy jedynie towarów, których zakup nastąpił nie później niż 6 m-cy przed datą dokonania zwrotu i pod warunkiem, że towar nie został wycofany z asortymentu Produ- centa; - każdorazowo Producent naliczy opłatę manipulacyjną w wysoko- ści 25% wartości zwracanych Produktów wycenionych w cenach katalogowych netto zgodnie z obowiązującym Cennikiem Gene- ralnym Wentylacja Komfortowa z dnia fakturowania Produktów; - towary zakupione na warunkach specjalnych tj. z rabatem dodat- kowym, w tym z włączeniem zatowarowań nie podlegają zwrotom; - przed dokonaniem zwrotu Partner Handlowy lub Zamawiający jest zobowiązany podjąć działania mające na celu zbycie Produktu, włączając informację o zaleganiu Produktu do terenowego przed- stawiciela Producenta; - Producent zastrzega sobie prawo do weryfikacji stanu towaru przeznaczonego do zwrotu w formie oględzin dokonywanych przez przedstawiciela Producenta; - Producent dopuszcza możliwość zwrotu jedynie Produktu fa- brycznie nowego, nieuszkodzonego, kompletnego, oryginalnie zapakowanego, bez śladów użytkowania i wyposażonego w do- kumentację techniczną; - organizacja zwrotu oraz koszty logistyczne związane ze zwrotem obciążają Partnera Handlowego lub Zamawiającego wysyłka to- waru bez uzgodnienia z Producentem nie będzie przyjęta, a koszt odesłania nieuzgodnionego zwrotu pokrywa Partner Handlowy lub Zamawiający; - każdy zwracany Produkt powinien być odpowiednio zabezpieczo- ny i przygotowany do transportu. Wszelkie szkody wynikające ze złego przygotowania Produktu do transportu ponosi Partner Han- dlowy lub Zamawiający. Ogólne zasady realizacji, zamówień, dostaw oraz zwrotów Produkt Opis Cena PLN netto Uruchomienie systemu wentylacji Zehnder 1 + materiały eksploatacyjne nie mniej niż 1 000 Roczny przegląd gwarancyjny jednostki wentylacyjnej oraz kontrola systemu nie mniej niż 700 Usługa serwisowa (stawka roboczogodzina) 2 200 Koszt dojazdu serwisanta (za km) 3 2,0 Wizyta serwisowa - oględziny / kontrola / doradztwo 4 nie mniej niż 160 Serwis Zehnder 1 podłączenie elektryczne zasilania, sterowania, bez montażu podzespołów, z wykonaniem regulacji uprzednio zabudowanej i podłączonej instalacji wykonanej zgodnie z projektem i protokołem regulacji; w przypadku braku projektu oraz protokołu regulacji usługa płatna zgodnie z cennikiem za 1 roboczogodzinę 2 bez materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych w przypadku usługi niegwarancyjnej, płatna każda rozpoczęta godzina pracy 3 opłata naliczana osobno po uprzednim zaakceptowaniu kosztu przez klienta 4 wizyta na zlecenie klienta w celu oględzin, kontroli lub doradztwa Serwis Zehnder Produkty Serwis

RkJQdWJsaXNoZXIy NjEwODg=